Tema: Re: astros g rasojimas
Autorius: Velnias
Data: 2009-10-08 16:17:21
Nebutinai, pusantru metu senumo Astra G siom lietingom dienom vel rasoja kai
velnias, net ir vienam vaziuojant visi galiniai langai uzrasoja momentaliai,
priekinio irgi nenupucia normaliai. Ijungus kondicionieriu viskas nurasoja
is karto ir uztenka laikyt vejeli ant 1 padeties.
Nepaxmielingas, nerukau, langai nuvalyti, salono filtras geras,
recirkuliacija darinejasi, IMHO kazkas nedadaryta ten yra. Pas kolegas
tokios pacios be kondicionieriaus sitos problemos neturi, nu galiniai langai
kazkiek parasoja kai daugiau zmoniu salone, bet priekinis ir priekiniai
soniniai bent jau nerasoja.