Tema: Re: karas su mano x20xev tesiasi :)
Autorius: opapa
Data: 2009-09-22 14:08:43
hmmm meginom prisijungti su kazkokiu brangesniu kabeliu (~800 lt kainavo)
tai neisejo, pamenu senai pries 3 metus meginom su opeltech prisijungti irgi
neisejo.. tai nieko negalima paziureti.
dabar ziuri laidus, tai tipo pas mane kompas simtec 56.1, o laidai i ji
ienantys (spalvos) kaip 56.0, variklio davikliai 56.1... kazkokie burtai
dar vienas pastebejimas dirbant saltam varikliui atjungus oro srauto
matuokle jis pradeda dirbti graziau.... kaip sakiau galvojom kad oro srauto
matuokle (pas mane green filter, tai gal nesulauko taip smulkiu detaliu ir
uztersia, sugadina?), bet pakeitus jokio efekto....
o visada kai yra gedimas elektroje uzsideda zaibas ? ar gali buti klaida,
bet zaibas nedegti ? ir ar kompas tiesiog plug&pla ar "prisirisa" kaip kai
kuriu naujesniu auto...?
kompresija nematuota, zvakes ir laidai buvo keiciami....