Tema: Re: x18xe/xe1 termostatas
Autorius: Eex
Data: 2009-09-03 12:22:39
tai pas mane irgi tas pats. trasoj vaziuojant ~110km/h rodo ~82 laipsnius.
mieste kartais pakyla biski virs 90.
ziema teko man termostata keisti (tik termostata, be korpuso), nes skydelyje
temperaturos rodykle pakildavo vos vos virs melynu bruksniuku, ir i salona
pute drungna ora. pakeitus rodo kaip kad ir paminejau. rusu forumuose
skaiciau, kad atseit darbine temperatura turi buti 90 laipsniu. pas mane
rodo maziau, nes realiai keiciant termostata, reikejo ji keisti su visu
korpusu (bet brungu biski gaunasi, 270lt kazkur, o ir neturejo kai pirkau).
pakeitus tik pati elementa, jis nera "pritrintas" prie senojo korpuso, ir
matomai biski praleidzia, todel ir darbine temperatura biski
"prasiskiedzia".