Tema: Re: Papasakokit apie vektra
Autorius: zigmas
Data: 2009-08-17 17:55:33
turiu vectra 2005 metu 1.9 cdti 88 kw karavanas. Nu jau puse metu lakstau
jau nuvaziavau apie 15000 km. Dar nieko netvarkiau ir nieks nesugedo, apart
iskart po pirkimo pasikeiciau visus filtrus tepalus, dirzus, guolius
itempejo. A tiesa pradejo uzti galinis guolis. Naujas kainuoja 650 lt, jis
eina kartu su abs davikliu, srote 150 lt. tai dar laukiu kol prades stipriau
uzti.
1.9 cdti varikliai fiatiniai ten stovi, taciau labai teko jais dometis, tai
visur raso jei laiku keisi tepalus, dirzus tai neuzmusami ir patikimi
motorai.
Automoblis labai ekonomiskas, pas mane 6 begiu mechanke deze, tai i palanga
vaziuoju 160 km/h kompas rodo 6 litrai. Nu vienu zodziu su pilnu baku
nuvaziuoju 1000 km, i baka telpa nepilnai 60 litru saliuros, pakaba man
patinka, pakankamai minksta, jei karavanas tai bagazine ziauriai didele. Jei
vaziuojam kur i gamta su nakvyne tai visada miegu bagazines isiskleides
galine sedynes. Siaip masina istikro yra didele ir smagi, kebulas cinkuotas.
Nu zodziu esu labai ja patenkintas. Vienas opeliu nemegejas sake, jei nebutu
to opelio zenklo tai butu super auto.