Tema: Re: galinis bakelis
Autorius: Eex
Data: 2009-08-17 12:14:10
man irgi gresia analogiska situacija, tik vectrai b.
gyvenu elektrenuose, tai ten yra toks garaziukas, kur xebra patys valcuoja
viska. zodziu patys gamina dusliarkes su visais bakeliais ir visais kitais
pricindalais. tai mano vectrai galinis bakelis ~230lt kazkur sake. is
liuminio viska daro.
pries du metus keitem vw vento visa dusliarke nuo kelniu, tai laiko iki
sioliai. be kazkokiu bedu.