Tema: Re: vectra '00 1.6 varikliai geri ar ne?
Autorius: Eex
Data: 2009-07-07 11:28:27
aga, galas ir man nepatinka. turiu 00' vectra, 1.8 benzas, tai tik nupirkus
varant biski posukyje ir jei yra koks nelygumas, tai sikna vaiksciodavo.
pakeiciau tuos vadinamus "plaukiojancius sailentblokus", amortikus su visom
gumom ir vistiek kazkaip keistai gaunasi posukyje su nelygumais...
a kas ten su vairu pas ja? paporink smulkiau...