Tema: Re: Omega 98 klima
Autorius: Dainius
Data: 2009-05-12 16:09:49
Buvo dar nuo vieno daviklio laidai nutraukti (čia jau kai ardžiau ir ėmiau
radijatoriu, pats nutraukiau). šiandien prisipildžiau sistemą viskas
veikia:), tik sakykit kodėl kompas vistiek metą kalidą KUHLMITTEL STAND, čia
kaip suprantu kažkas su kondicionieriumnetvarkoj???
Ir dar kodėl (pasmane klima) kai reguliuoji vienoj pusei temperatūrą turėtų
kestis ir kitoje pusėje. Pas mane reik atskirai reguliuoti, čia kažkas
negerai??