Tema: Re: vectra automagnetola
Autorius: JG
Data: 2009-03-12 11:44:20
dekui uz info ;)

"Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message
news:gpaic0$5df$1@trimpas.omnitel.net...
kiek domejausi, kasetnikui (ten tu modeliu jau nepamenu, kazkaip cdr-200 ar
pan) linijiniu laidu nepajungsi tai tikrai. su cd yra keli tipai grotuvu,
tai vieni sustresni jau valdo ir cd-keitikli, tad ten galimybiu daugiau
(reikia ziureti tuos modelius cdr-...).
pas pirkau paprasta su cd, irgi biski pavargusi, mokejau 250 atrodo. o mano
kasetnika paeme uz 50 atrodo.