Tema: Re: 2006 m. astra/zafira 1.9cdti kuro filtro keitimas
Autorius: Sail
Data: 2012-10-04 12:56:28
Tai ir man taip patarinedavo.
As irgi netikejau, pasipisau su keitimais, nuorinimais, kol galu gale paciam
dasuto, kad tiesa sake, beprasmis tas vargas buvo.

O ka ziema - siuksliu dyzely daugiau? Taigi tas pats biesas, jei pilsi
ziemini kura is normalios kolonkes, viskas bus gerai.

O jei baltarusiska vasarini, tai ir naujas filtras nepades.