Tema: Re: vectra b oro pagalviu klaida
Autorius: eex
Data: 2012-01-11 00:24:38
opel vectra b, 2000m
analogiskas bajeris. pataikius i duobe uzsidegdavo oro pagalviu lempecka
issprende www.oro-pagalves.lt
keleivio sedynes fiskute buvo pasioksidavusi. seip nieko ten chimicinti
nereikia (galima ideti varza tarp fiskes kontaktu ir daugiau tikrai jokiu
klaidu nepamatysi, taciau oro pagalve neisaus kai reikes), tiesiog uztenka
pravalyti kontaktus ir prisijungus prie kompo issitrinti klaidas.