Tema: Re: Gal kas nori gerai prižiūrėto opeliuko?
Autorius: Renookas
Data: 2011-11-28 16:42:29
dar karta klausiu su kuo siame autoivykyje susije lempos? Be tavo kvailu
isvedziojimu apie auras ir baznycias daugiau sasaju ir nerandu.
cia nebuvo nei pesciuju, nei gyvunu, nei kitu autotransporto priemoniu. Tai
prie ko cia lempos? kas mane turejo pamatyti? Bordiuras pasitraukti pamates
lempas?

"CodeC"  parašė naujienų news:jb031r$id5$1@trimpas.omnitel.net...

On 11/28/2011 03:30 PM, Renookas wrote:
> o prie ko cia lempos?
> nei tu matei nei tu ka zinai kur kas ir kada ivyko.
>
> P.s. as visada su ijungtom lempom vazineju priesingai nei tu

priesingai nei as tu jau kaip minimum viena masina sudauzei, o tiketina
ir daugiau.

tai ka, dingo magic aura lempu, nebesaugo?