Tema: Re: req:VectraB 2.0DTI (74kw)~2000m. nuomones
Autorius: Zasiukas
Data: 2011-05-23 18:31:08
pirmas gedimas tai siurblio standartinis-soleinojdas ar kas ten buvo
priekine pakaba labai gera, neseniai viena sarnyra pakeiciau, kitas dar
originalas, stabilizatoriaus gumas dar reik keist, traukutes
stabilizatoriaus keistos
galine pakaba silpna, plaukiojantys nelaiko man, nebentgal originalius
det, nes kitus i matus karta arba du keiciu ir nezinau kaip tie vadinasi
tie kur galines pakabos suvedimas darosi dideli apvalus slailemblokai,
irgi reik pasitikrint laikas nuo laiko, nes jei neapsiziurrai tai masina
plaukiuja ant dangciu ir padangas sugrauzia
kai nusipirkau 2005 per du metus ivaziavau gal 120 000, tai daug ir
pakeiciau
pernai per tuos didziuosius salcius issinere sankabos cilindriukas tai
keiciau, oro srauto matuokle keista po pirkimo

poto siurblyje atsirado mikro itrukimas, ir isidejau nauja originala

pas mane 2000 edition hecbekas 2.0dti 74 kw
po siurblio keitimo smagiau vaziuot dar pradejo
nesvarbu kad daug sukisau bet man smagiai vaziuoja ir patinka kaip
vazuoja, ir nezadu keist, dar laukia cipinimas

esu padares antikorozini po pirkimo, visos arkos sveikos nei vienos
pusles, o ten kur rudija tai pats del to kaltas :)