pirmas gedimas tai siurblio standartinis-soleinojdas ar kas ten buvo priekine pakaba labai gera, neseniai viena sarnyra pakeiciau, kitas dar originalas, stabilizatoriaus gumas dar reik keist, traukutes stabilizatoriaus keistos galine pakaba silpna, plaukiojantys nelaiko man, nebentgal originalius det, nes kitus i matus karta arba du keiciu ir nezinau kaip tie vadinasi tie kur galines pakabos suvedimas darosi dideli apvalus slailemblokai, irgi reik pasitikrint laikas nuo laiko, nes jei neapsiziurrai tai masina plaukiuja ant dangciu ir padangas sugrauzia kai nusipirkau 2005 per du metus ivaziavau gal 120 000, tai daug ir pakeiciau pernai per tuos didziuosius salcius issinere sankabos cilindriukas tai keiciau, oro srauto matuokle keista po pirkimo poto siurblyje atsirado mikro itrukimas, ir isidejau nauja originala pas mane 2000 edition hecbekas 2.0dti 74 kw po siurblio keitimo smagiau vaziuot dar pradejo nesvarbu kad daug sukisau bet man smagiai vaziuoja ir patinka kaip vazuoja, ir nezadu keist, dar laukia cipinimas esu padares antikorozini po pirkimo, visos arkos sveikos nei vienos pusles, o ten kur rudija tai pats del to kaltas :) On 2011.04.16 12:07, botas wrote: > Labai busiu dekingas uz info apie sita modeli. Kyla noras pirkti sita > dyzelini varianta. Sako, kad labai patikima pakaba ir varikliai. Bet kaip > visa kita: dezes ,sankabos elektronika ir apskritai ekslotacijos kainos > lyginant su panasiu metu ,kitu gamintoju panasios klases auto? > > >