Tema: Re: Opel Astra G generatorius
Autorius: MP
Data: 2011-04-26 08:18:54
Prie to pacio paklausiu..vakar griztant, pradejo mirgeti skydelyje "masinyte
su raktuku", dingo vairo stiprintuvas, po kurio laiko uzgeso.Su rakteliu
nesiveda.Uzstumus ir bandant test kelione, mirga marga visas skydelis,
rodykles belenkaip sokineje.
Baze pavyko pasiekti, atjungiau " - " ir palikau.
Tempti visa i servisiuka , ar pradziai nusilupt generatoriu tik?

Astra g 1,7 dyzelis 2002m