Tema: Re: Zafira 2.0 TDI
Autorius: jami
Data: 2011-04-22 12:49:31
Diagnostika tau parode kad yra klaida EGR sistemoje o ne konkreciai pacio voztuvo. EGR kaip visuma sudaro kolektorius, patas voztuvas gal bent 3 vakuuminiai siurbliukai, slangutes.
Klausimas: ar pas tave EGR valdomas elektroniskai ar vakuumu? Jei vakuumu tai prima pasitikrink visas vakuumines salngutes o ypac perejimus nuo surbliuku ant slanguciu. Jos ten nuo senuma buna patrukiinejusios ir pradeda gaudyti ora ko pasekoje blogai yra valdomas EGR voztuvas. Po to bandyt pati EGR voztuveli nuvalyti nuo apnasu.