sitai visko pakeitimas originaliomis detalemis kainuoja apie 1300 oficialiam servise su garantija "AivarasGM" <GM@opel.lt> wrote in message news:imupjv$3lj$1@trimpas.omnitel.net... > turbūt bedos išsispręstu pakeitus visą sankabos komplektą, > išminamas/diskatorius/diskelis. Dabar matomai kažkuri jau sugedusi ir > gadina kita nauja komponentą. > > > "dyzel" <dyzel@info.lt> wrote in message > news:imt9th$nsc$2@trimpas.omnitel.net... >> Tas tankas - vectraB 2.0 dti :D (kazkaip visai pamirsau sita info :D) >> "AivarasGM" <GM@opel.lt> wrote in message >> news:imsjnq$r5k$1@trimpas.omnitel.net... >>> tanke nėra hidraulikos! Ten orinė sankaba. >>> >>> "dyzel" <dyzel@info.lt> wrote in message >>> news:imsdo2$ht3$2@trimpas.omnitel.net... >>>> Ar gali taip buti , kad siek tiek daugiau kaip per metus laiko, >>>> "nueiti" trys isminamieji guoliai(jai konkreciai- hidraulika)? Na ,kad >>>> pirmas nusibaige, tai suprantama, kad gal atejo laikas. Antras - >>>> shrotinis, ir su prantama. Bet trecias, naujas, atlaike mazdaug apie >>>> puse metu, tai jau nesuprantama. :) ? Ir be to, vairavimas mano >>>> neagresyvus (gal siek tiek agresyviau, nei vazineja "tevukai") :DD . >>>> Sankryzose, kiek imanoma ,stengiuosi nelaikyti ismynus sankaba. Tiesa >>>> dar- uzkurus salta motora girdedavosi barskesiai(ismynus sankaba- >>>> nutyla). Pasilus motorui - barskejimas dinkdavo. Tik sis >>>> intervalas9barskejimo) vis ilgejo per tuos metus-pusantru. Taip pat >>>> jausdavosi labai labai lengvas virpesys uzdejus koja ant sankabos >>>> pedalo.speju, kad tai smagratis skleidzia tuos garsus (kiek zinau - jis >>>> "plaukiojantis"). Sankaba "zema" irgi nera, todel diskas neturetu buti >>>> sudiles? Kame gali buti "saknys" hidraulikos greito "nusibaigimo"? >>>> >>> >> >> >