Tema: Re: Opel Tech 2
Autorius: aremigij
Data: 2011-03-09 08:03:25
Turiu panasu kinieti, normaliai veikia, vienintelis prie ko neisejo prisijungti tai prie omegos displejaus, vectrai netgi spidometra isejo atsukti. Prie maniskio tame kompakte buvo ir opcom softas su kuriuo viska darau. Anksciau buvau pasiskolines irgi panasu laida tai jis normaliai veike tik su fujitsu siemens laptopu, su hp, asus, lenovo ir aceriu isvis neveike arba veike tik kelios funkcijos