Tema: Re: Saltu varikliu sunkiai kuriasi Zafira A
Autorius: Mechanikas
Data: 2011-02-01 15:50:14
Vaziuoju kas diena, akumas kaip ir gerai. Krovimas geras, suka gerai.
Pakaitinimu galiu padaryti kelis. Praejusi penktadieni kaip cia -16 buvo
tai ilgokai bruzinau ir kelis kartus pakaitindamas. Nors salta uzkurus
matosi labai lengvas prietaisu apsvietimo ir lempu pulsavimas.

> akumas dvesta ir ilgiau pastovejus jam neuztenka sveikatos uzkurt. Pas mane
bent jau tokia problema. Pastovi pora dienu ir psio nebeuzkuriu. Akumas atordo
suka bet matosi kad suka vien del sukimo. Idedi pakrauta akuma tik bruksti ir
yra. As tai sprendziu problema taip kad stengiuos kiekviena diena vaziuot :D
arba laukti geruju zmoniu pagalbos su virvele :D

> [...]
Kuro