viens prie vieno kaip ir pas mane buvo, tik pas mane motoras x18xe1. taip pat automatas. labai keikdavausi, kai atleidus gaza uzgesdavo pasimakalavus sukiams. viena karta uzgesau gelezinkelio pervazoje. o su automatu uzgesti biski durnai, nes kol ten paskuj uzkuri vel.... tada truko kantrybe ir nuvaziavau i viena garaziuka, kur meistras pravale gazo sklende (pas mane laisvus sukius palaiko ta pati gazo sklende, tiesiog motoriukas palaiko ja siek tiek pravira). kai ten prisikaupia visokio meslo (tokia juoda smala) ir prasideda visokie uzgesimai. taip pat man tas meistriukas minejo, kad kituose opeliuose laisvi sukiai valdomi atskiru motoriuku su atskira sklende (vat jauciu pas tave ir busi sitas atvejis). tad sita reikala ir reiketu elementariai prasivalyt. kaip tai daroma, ir kur ieskoti sito voztuvo nepasakysiu :( jei rankos tiesios ten galima ir paciam viska pasidaryti... "vaikis" <nera@nera.lt> wrote in message news:ibta9g$41v$1@trimpas.omnitel.net... > Gera diena. > Kas pas si varikli atsakingas uz laisvas apsukas? Nedirba tiek ant benzino > tiek ant duju. Uzvedus buna vaziuoji, atleidi gaza (automatas), apsukoms > nukritus link 1000-900 pyst ir uzgesta. Arba supulsuoja apsukos. Tas pats > buna perjunginejant begius - stovi ant laisvu, jungi i D ar i R, pyst ir > uzgesta. > Kompas klaidu nerodo, vaziuoja normaliai, netrukcioja. Salta vedasi "s pol > oborota" - silta kaip kada, kartais gerai, kartais pasukt reikia ir > 'pergazuot" > Zvakes, laidai, oro filtras pakeisti. > Aciu uz idejas > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 5622 (20101115) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > >