Tema: Re: Del signumo vaziuokles
Autorius: Eex
Data: 2010-10-13 15:32:54
dabar jei gerai padare suvedima, ratai stovi gerai, ale vot padangos
nusidevejusios belen kaip, todel ir "veda" masina kazkiek. o ar atleidus
vaira netraukia masinos i kuria nors puse? jei trauka yra, pabandyk padaryt
sekanti eksperimenta: galinas padangas uzdek ant priekio ir ben siek tiek
pavaziuok, ir paziurek kaip elgsis masina. taip pat galima padaryti ir kita
eksperimenta: galines padangas sukeisk vietom (nesvarbu, kad padangos
kryptines, paskuj atkeisi atgal), ir ziurek kaip elgiasi masina. jei matysi
kazkokius niuansus - reiskia lemia ir padangos visa tai.
nezinau, kaip ten pas signuma, taciau man su vectra B mete sikna, kai
susideveje buvo plaukiojantis sailenblokai. keiciant juos, keiciau ir
amortikus (visus keturis), ir paskuj sita beda dingo. taciau atsirado
anksciau mineta beda del padangu, t.y. atsirado trauka i viena puse.
apkeitus ratus vietomis (toje pacioje asyje priekyje), trauka atsirado i
priesinga puse. reiskia padangos atitinkamai pasidevejo, esant netvarkingai
pakabai.