Tema: Re: Ecotec 2.0 oziuojasi
Autorius: Eex
Data: 2010-09-17 11:19:20
a ten tocnai zvakiu laidai yra? nes pas mane 1.8 ecotec, tai babinos ant
zvakiu maunasi (4vnt babinu). galbut tavo motore kitaip...
beje, pas mane kazkas panasaus vyksta, tik kol kas neuzgesta (uzgesdavo, kai
buvo gazo sklende uzsitersus). bet va kai kada sunkiai kuriasi (paprastai
karsta), toks vaizdas, kad uzsivelines degimas, nes taip tarsi griebia, bet
ne iki galo.