Tema: Re: del w209 aut dezes
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-06-26 18:53:57
Dalis tiesos meistro zodziuose yra. Taip , klaidas istrinti butina. Taip,
slegius sureguliuoti butina, jeigu to nepadarysi, deze gali paprasciausiai
sugesti arba blogai dirbti. Jokia programa deziu ''neatmetineja" - cia jau
visiskas bullshit. Bet didziausias bullshit tame, kad meistras stipriai
grybauja siame reikale, t.y. kazka zino kazko ne. Nieko tu kitaip
nepadarysi, kaip tradiciskai susirasi gera originalu manuala ir issiaiskinsi
siuos dalykus pats, jei nori pigiai prasisukti. Argi didele problema
susirasti W203 manuala?

Jaegermeister