Tema: Re: CLS "patikimumas"
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-06-23 00:18:02

> tas cls toks keistas, tai jis gerai atrodo, tai jau nebegerai, kaip
> kokia diena, kaip koks atspindys, kaip koks apsvietimas, kaip koks
> kampas :/ kita vertus, zymiai svarbiau kaip ten viduje, o viduje visai
> neblogai, tikrai ne e-klase.

vairuotojai busimai cls grazus is visu pusiu prie visu apsvietimu, tai
kaip ir ne problema. man ir paciam jis nieko.

> jei 350, kai kodel ne 320cdi? vienintelis argumentas gali buti
> "nedziugina" (kaip pasekme argumentu "nestilius" ir "kaip cia su
> entry-level'iu vazinesiu").

ar as klystu, ar 350 ir 320 CDI pradejo eiti nuo veliau nei 2004?
automobilis perkamas kaip antra mashina sheimoje, vazinesiu ne pats,
taip kad mielai bevelyciau ishleisti kiek galima maziau, ziuriu i
2004/2005 metus :) bet kol kas visi randami pigesni yra butent 500. ar
cia tik todel, kad ish shtatu?

entry level modelis tenkina pilnai, savininkes dabartinis leksusas
is300 "traukia bet geriau nei reikia", svarbu tik kebulo forma, ja
dziugins ir entry levelis be jokiu airmatiku ir panasiai.