Tema: Re: TOYOTA CELICA GTS
Autorius: Vytenis P.
Data: 2010-04-01 08:24:27
> 2ZZ-GE variklio gamyklinis siurblys gali subyrėti nuo bet kokio 
> išsibalansavimo arba sukant variklį virš 9500RPM. Jautri variklio vieta. 
> Taip pat, yra pavyzdžiai dėl škyvo, nes grynas aliuminio šmotas sukelia 
> papildomas vibracijas, kažkodėl. O ką iš vis kalbėt apie škyvus, tipo "ebay 
> shit...". Tam va gamykliniame škyve įdėta guma, kuri gesina šias kylančias 
> vibracijas. O gal tu manai Toyota šiaip, iš neturėjomo ką veikti darė 
> daugiasluoksnį škyvą? Škyvas nuo siurblio tik per 1cm atstumu ant alkūninio.
> 
Jei jau yra disbalansas, tai aliuminio šmotas bus daug sveikiau, negu guma. Visos
elastingos medžiagos, t.tarpe guma, besisukdamos deformuosis sunkesnio taško
kryptimi, tą disbalansą dar padidindamos. Taigi, jūsų teorija neteisinga ;)