> 2ZZ-GE variklio gamyklinis siurblys gali subyrėti nuo bet kokio > išsibalansavimo arba sukant variklį virš 9500RPM. Jautri variklio vieta. > Taip pat, yra pavyzdžiai dėl škyvo, nes grynas aliuminio šmotas sukelia > papildomas vibracijas, kažkodėl. O ką iš vis kalbėt apie škyvus, tipo "ebay > shit...". Tam va gamykliniame škyve įdėta guma, kuri gesina šias kylančias > vibracijas. O gal tu manai Toyota šiaip, iš neturėjomo ką veikti darė > daugiasluoksnį škyvą? Škyvas nuo siurblio tik per 1cm atstumu ant alkūninio. > Jei jau yra disbalansas, tai aliuminio šmotas bus daug sveikiau, negu guma. Visos elastingos medžiagos, t.tarpe guma, besisukdamos deformuosis sunkesnio taško kryptimi, tą disbalansą dar padidindamos. Taigi, jūsų teorija neteisinga ;)