Tema: Re: Nissan almera tino kuro sanaudos?
Autorius: japatas
Data: 2010-01-26 10:15:58
Hm, pas mane 2004m tai toks pat skydelis ir su tuo ekranu, 100kw, 6 begiu.
bet sakau kaip vaziuoji autostrada sakykim 100km/h ir nuo kalno leidies su
ijungtu 5 ar 6 begiu, atleidi akseleratoriu kokios momentines kuro sanaudas
pas tave rodo? nes pas mane tai apie 4l/100km (nors manau kad turetu rodyt
0). nu 12litru mieste tai man irgi rodos daugoka. matai as turiu dar almera
2000m su 82kw varikliu, tai uzpylus sakykim 55l nuvaziuoju 700km
garantuotai. mieste almera per kamscius ryte ir vakare sanaudos apie
8,0l/100km. as tai is vilniaus, tai jaigu kas susije su varikliu tai tvarkau
www.raitas.lt, nes is kosmonautu kaip sakai jau esu pasimokes ir vengiu,
nebet kas rekomenduoja. nu jaigu ka issiaiskisi tai parasyk gal ir man kas
tiks.