Tema: Re: rekomenduokit zvakiu gamintoja...
Autorius: Vai
Data: 2010-01-22 13:20:10
o man saliuriniam escorte champion geriau laike nei beru, denso. Benzui
BOSH, beru, champion uzdegimo zvakem patenkintas.Denso nelaike. NGK is
paprastu parduotuviu sudas, bet subarikui is subaru atstovybes NGK orig
paemiau keliais litais brungiau tai irgi ok. Vat tokia mano patirtis.
Kitiems gal atvirksciai.