Nesuprantu kokios problemos, kad taip sklaidaisi: nori lauki kol pats isikala prasisukus priekiui (kaip pat tavo slovingavi vw), nori ijungi pastoviai (ko beje nera vw). I sena gera Audi Quattro ->'86 netraukia ne vienas ne kitas. Beje AT pirktas samoningai, jei reiketu MT - butu 50:50 visada. Gimp "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hh53pj$i5m$1@trimpas.omnitel.net... > kas čia per briedas, gi pas Subaru TOBULAS AWD. Nes pagal tavo parašymą > tai gaidžių gaidys - ne tik, kad pastoviai važiuoji su FWD, bet dar ir > reikia galvot apie kelio sąlygas ir spaudyt mygtukus. > > "Gimp" <gimpas[pasalinti]@gmail.com> wrote in message > news:hh4k38$7sg$1@trimpas.omnitel.net... >> Na as kiek skaiciau apie ta mygtuka (yra toks ir Imprezoje AT 1999) - tai >> jo paskirtis tarpasinio difo blokavimas vaziuojant 1-3 begiais (padaro >> full time 50:50 vs 90:10 automatui). Skirtas vaziuojant slidziu keliu, >> kai daug sniego. >> >> Gimp >> >> "Jonis" <jonistatrinti@gmail.com> wrote in message >> news:hh2auf$3dh$1@trimpas.omnitel.net... >>> neduoda taip staigiai gazuot >>> bet su shita masina kaip tik reik gazo duot >>> >>> "j23lt" <neturiu@mailo.lt> wrote in message >>> news:hh0ndo$bhn$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> >>>> gal kas zhino ir gali pasidalyti zhiniomis: >>>> >>>> Subaru Legacy 1997, yra mygtukas su snaige zhodeliu "Hold" (automatas, >>>> jei ka). >>>> >>>> Ka jis daro ir kam jis reikalingas? >>>> >>>> Dekui, >>>> J23lt >>> >>> >> >>