Tema: Re: skardu R14 4x114.3, vidus 66
Autorius: Caponi
Data: 2009-11-14 00:57:59
Nu nesigincysiu, nes cia mano realaus intereso nera :-)
Tik siaip kadangi as pats jau virs 10 metu tik Mitsubais vazineju ir ne
karta teko pirkt ir pardavinet ratus, tai turiu pastebet, kad kaip
Mitsubishiniu ratu kaina pakankamai reali (kolega sako, kad realiai jis juos
po 80 Lt nusiteikes atiduot, kaip lietuviai megsta, paliktas galiukas
deryboms :-))

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance