o buvo tik dangtelis nuimtas, ar dar ir kas siurblio viduj pajudinta? Bet kuriuo atveju, tokius dalykus reiktų patikėt profesionalams, kaip ir laikrodžių remontą. Paprastai taip susitaupo pinigų ir laiko.... "Monte" <mmusteikis@yahoo.com> wrote in message news:hdh3d2$ker$1@trimpas.omnitel.net... > Siandien meginsiu pakeist kuro filtra, bet nelabai tikiu, kad pasieis kas > nors (filtras keistas pries 18 tukst. km). > Nepaminejau dar, kad siurblys buvo pradejes leisti dyzeli, taip kad net > variklis nebesivede, ant siurblio yra ten dangtelis, kuris prisisuka dviem > varztais, tai buvo vienas varztas nuluzes. Dedant nauja tarpini ir > prisukant nauja varzta siurblys nebuvo nuiminejamas, bet aplink teko > apardyti. Ir po viso sito remonto prasidejo sitie bajeriai. > Gal galit rekomenduoti koki meistra Vilniuje, kuris gerai ismanytu situ > varikliu kuro sistema. > > > > > "Rokis" <rokis@inbox.lt> wrote in message > news:hdh05f$eme$1@trimpas.omnitel.net... >> kuro filtras? >> vakumas? >> siurblio mirties priezastys. >> >> >> "Monte" <mmusteikis@yahoo.com> wrote in message >> news:hdgvig$dim$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> Problemos su 93 m. toyota corola 2 l dizeliu. Gal kam teko susidurt su >>> tokiu gedimu, kurio simptomai: >>> -saltas vedasi gana sunkiai (anksciau budavo is puses sukimo), >>> -kol variklis saltas ant laisvo krinta apsukos ir gesta variklis (jei >>> variklis saltas turi nuolat prilaikyti gaza, kad neuzgestu), >>> -kai variklis susila apsukos ant laisvo vistiek krinta bet nebe taip >>> smarkiai, kad uzgestu variklis, >>> -apsuku kritimas itin smarkiai pasireiskia po to kai pavaziuoji, arba >>> kai palaikai paspaudes gaza ir paleidi ant laisvu apsuku. >>> >>> Is anksto dekingas atsakiusiems. >>> >>> >> >> > >