Tema: Re: de duju i Foresteri
Autorius: Šliūrva
Data: 2009-11-02 13:33:08
OK patikslinu.Tarp senesniu nei 4-5 metu masinu sunkiai rasi kad buti su
dujomis tiesiai is gamyklos.
Dabar tai jau yra ir Fiatu ir Renuskiu nauju prekyboj, bet kiek zinau tai
tie varikliai daugeliu atveju specialiai neperdaromi, o sumontuojama
gamykloj ta pati BRC arba olandiska, kartais japoniska iranga. Aisku viskas
graziau padaroma suslepiama uzdengiama, integruojama. Ne taip kaip musu
garazinese firmose. Bet technologija ta pati.