Aciu uz komentarus. Siaip pastebejimas del skirtingu kebulo tipu butu toks - triuksmas is galo universale paprastai buna didesnis nei sedane. Giliau ziurint gali atsirasti ir skirtingu techniniu sprendimu, pvz. bmw 5-tukui touringui amortizatoriai statosi mazdaug tokia forma / \ Tuo tarpu sedanui zenkliai staciau. Ko pasekoje 1) matuojant ar gyvi amortizatoriai, prietaisas nezino ar gyvi galiniai, nes kitaip veikia amortizatoriai 2) vaziuojant i posukius, ypac nelygiu keliu, touringas elgiasi kitaip, nei sedanas Gryztant prie subariku, kad awd didesnes kuro sanaudos, nei fwd arba rwd, cia kalbos nera, kad tuo paciu ir per zvyra vaziuoja teisingesniu budu irgi kalbos nera. Bet kas suneramino, tai istorija su vairo kolonele. Kadangi mastau apie automata, tai sankabos istorija negasdina. Garso izoliacija, kiek mieste vazinejau su outback, tai nera fantastiska, bet tragiska nepavadinciau. Idomu kaip isvaziavus uz miesto, kad nebutu taip, kad muzika reikia leisti visu garsu, arba kalbetis vos ne rekiant Lauras "johnrembo" <klauss.fumuldavijus@gmail.com> wrote in message news:h616hr$qgi$1@trimpas.omnitel.net... > kas tinka outback'ui, tas praktiskai tinka ir sedanui - kuzavo tik > skirtumai neesminiai, kalbant apie pastaraji: > > - uz uzoliacija. "tragiska" gal per stipriai pasakyta (kas su Alfa 147 > vaziavo - va ten tai tragiska), bet nestebuklai. > - uz kuro sanaudas (nors cia jau dievo varymas i medi - > awd,automatas -nera ko stebuklu tiketis). > - uz kai kurias smulkmenas, pvz priekinis keleivis turi sedeti i desine > kojas pasukes, nes kairiau pavaru deze issiputusi, arba ilgesnius mp3 > prasukinejant laikmatis nusigrybauja ir muzikele uzsiloopina. > > + uz zvyrkel-adopted vaziuokle (savaitgali vaziuojant maudytis teko kovoti > su gnopiku prisedusiu passat'u del to kas kieno dulkes uostys - posukiuose > vieni vartai) > > perrinkta 3x/70kkm kolonele? greiciausiai vienetinis atvejis > > o jei placiau nori: www.subaruklubas.com >