Tema: Re: Toyota d-4d plaukiojantis smagratis
Autorius: Arvis
Data: 2009-05-22 20:22:26
prisiskaiciau, bet normalaus atsakymo, del analoginio atitikmens nuo kito
modelio neradau. reziume:
1. pirkti originala uz nemenka suma ir nesukti sau galvos.
2.eksperimentuoti.
1-ojo minusas- kaina.
2-ojo minusas nepavykes ar ne iki galo pavykes remontas (padidejusi
vibracija, prabuksavimas, kieta sankaba, netgi visiškas neatitikimas t.y.
grizimas prie 1-ojo varianto plius 2-ojo darbu ir detaliu islaidos).
renkuosi pirmaji varianta.
aciu visems uz demesi ir sugaista laika.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4097 (20090522) __________

http://www.eset.com