Tema: Re: honda accord 2003 / 2006m.
Autorius: wayfarer
Data: 2012-04-01 03:44:13
taip. benzas. o 2.0 todel kad UK mokesciai paskui smarkiai daugiau kanda.
o kas per nemalonios smulkmenos? gal galima placiau? 2003-3004 m. yra uz man
priimtina kaina. masina nuvaziavus iki 50k myliu (apie 80k km.)
bet ziurint kokios tos smulkmenos, jei labai jau nemalonios, mastyciau
pataupyt ir ieskot nuo 2005m.

"Kurmis"  wrote in message news:jl8172$thq$1@trimpas.omnitel.net...

p.s. cia 2.0 tai benzas kaip suprantu? nes zyzelio 2.2 tik buva jame.
beje, kodel ziuri i 2.0? uz ta pati kura 2.4 daug maloniau nuves tave.

--
Kurmis