Tema: Re: Nissan primera bedos
Autorius: Zah
Data: 2009-02-27 09:08:42
Google: MAP. Manau kazkoks daviklis grybauja bet geriau nagalvot o
paskambinti Linuj kur nurodziau, jis TDI su uzmirktom akim taiso. Kitaip cia
vienas veikejas taise TDI, iro oro srauto matuokle ir map pakeite, jau
galvojo turbina lauk traukti ir valyt, pasirodo vakuominis stiprintuvas
trubinos valdymo parejes buvo :)