Tema: Re: Ford Mondeo '96 (taip pat peciuko problema)
Autorius: Ginthus
Data: 2010-11-03 18:44:14
Taip paprastai neistrauksi rankeneles, geriau paimt Manual'a ir kaip
nurodyta
atsukt reikiamus varztelius, nuimt dengianti skydeli, po juo dar atverzti
varztelius, laikancius rankeneles prie kronsteino, uzkisus pirstus atjungt
troseli. Tik tuomet galesi istraukt visa rankeneliu skydeli ir gerai
apziureti is vidines puses.
Jei kaltas termostatas, tuomet silumos zinoma gali pasirodyt mazai, bet
visvien po kiek laiko turetu jaustis siltas oras, o ne visai saltas.