Tema: Re: BMW BM54 Updeitas
Autorius: svyt
Data: 2016-11-11 21:04:42
Kiek kainuotu kad tu padarytum kad man veiktu galinis valytuvas?
 Kotelis yra, viskas kas stikle, reikia pakeist.
ir motoriukas
 purskiklio, ji perdejo kad is mazo bakelio purkstu. Blyn, pagal
 remonto daznuma, sutvarkyt visus purskiklius e39 tai dazniausias
 remontasir iki siol neveikia normaliai. Gal 30 lindimu po kapotu
 del ju per 3 metus. Daugiau isvis nesu pats lindes, servise
 kainka daro paziuri ir kitka.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----