Tema: Re: gal kam e46 touringo dangcio?
Autorius: svyt
Data: 2016-06-26 05:02:35
Pradejoau vel vazinet, vadybininkaut uzknisa voenoj vietoj issedet
 ziurint i sefo nosi. O ir alga i kaire nevarant kukloka, va, ka
 tik gryzom is darbo, kartu su zmona dirbam, darbo birza padejo
 jai kategorijas islaikyt, pradzioj ant juoko,kiek padirbejom kad
 jai butu patirtis, ziurim, kad normaliai gaunasi, ypac su
 pajamomis...Padirektoriaut dar spesiu, pradziai, pensijai
 uzsitikrint, noriu kelis butus ar patalpas tinkamas nuomai
 nusipirkt, va aviliuks ruosias viena is savo butu parduoti ;) O
 tada, jei bus noro ir sveikatos, yra keletas avantiuristisku
 verslo ideju. Jei kam kisene euras spaudzia, galim ir dabar
 paisdykaut, mano 10-49 priklausomai nuo ideto mano laiko
 projeltui, proc, jusu pilnas finansavimas. Plius, ivairios
 variacijos su ukraina, tik turekit omeny, as jau priderines savo
 islaidas prie dabartiniu pajamu.
Blyn, rasau ir girteju, sudie proteli, viska ka parasysiu iki
 antradienio ryto, prasau rimtai neziuret.
....dabar ji miega, nes ryte paimsim vaika is aukles, zmonai su juo
 sedeti rytoj, as sedziu, nesenai pamegta lenkiska lengva likeri
 (zlodkova gorzka) gurksnoju. 4 ryto. Dabar bus kelios
 iseigines.
As savo laika matuoju valandom o ne savaitgaliais,
 paros laiku. Iseigines-savaitgalis 45 arba 66 valandos, darbo
 diena 21 valanda, poilsis 9 valandos.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----