Tema: Re: Sailenblokai E46. Kokie
Autorius: Si
Data: 2016-03-24 16:20:50
nesu ju turejes, bet esu skaites, kad juos periodiskai reikia sutepti,
nes cypcioja. kitas dalykas su plastmase, kad ji po deformacijos
negrizta i pradine padeti, priesingai nei guma, tai ilgainiui pradeda
bildeti... teorishkai tap pat turetu "skaudziau" per duobes vaziuot.
i senesni modeli susidejau empkinius pilnavidurius lemforderio (nzn ar
e46`am yra), tai jau 3 metus be problemu laiko su pagainiojimais
trasose, kai tuo tarpu pries tai buve defaultiniai, suplyso labaigreitnx
po poros pagainiojimu :D