Tema: Re:Q: e90 valytuvu intervalai
Autorius: svyt
Data: 2015-01-08 16:34:55
Ta prasme nepatiko, geriau ta rankenele intervala reguliuotu.
 Isvis, but universalas, sedyniu sildymas, tempomatas, vebasta ir
 kondiske e28 kazi ar dziugintu e39. Nu dar lengva aliumine
 vaziuokle ir 200ag...
Ir sildomi purkstukai nieko, patogu kai pamirsau laiku ziemini
 uzpilti, atitirpino.
--
---

----Android NewsGroup Reader----