Tema: Re: Apziuros duobe
Autorius: Igaliotinis
Data: 2014-05-29 23:13:47
Is autoIrangos. Pasizek puslapy ju, to modelio naujo kaina dabar papigiai,
3800lt.

Siaip bukle nebloga, naudotas ~5metus. Bet neintensyviai. Buvo prasipises
vieno cilindro salnykas. Pakeistas sutvarkytas. Reiktu gal jau inspectiona 2
padaryt. Trosai dar geros bukles, tik reiktu pertemt, perreguliuot.

Vienos puses lygtai biski voztuvas vos vos nesandarus, nes lyg biski
leidziasi viena puse. Bet kadangi per nakti palikus neuzfiksuota
nenusileidzia pats, tai nesuku galvos.

Vamzdelis apacioj parudijes, kur sukasi i cilindra, reiktu pakrapstyt pazet
ar tik pavirshius, ar jau iki sriegio.