Tema: Re: e39 pr.amortizatoriai
Autorius: mYnDe
Data: 2014-03-06 11:13:45
Kiek skaitau, tai cia yra zmoniu grupele, kuri "tipo" remontuoja automobili
naujom ir originaliom dalim. Sneket visi gudrus, bet paaiskinkit man
skirtuma tarp amortizatoriu. Kuo skirsis, eiliniam vartotojui, monroe uz 273
Lt ir is krasta auto  "originalas"uz 970 ?
Specialiai nesakysiu kokios automobilio markes detales, bet va pvz:
vaziuokles detaleiu pas autorizuota atstova gamintojas yra Delphi. Kaina uz
traukes antgali 250 Lt. Pas konkurentus ta pati delphi gali nusipirkti uz 30
Lt. Rato guoli ispakaves is originalios pakuotes randu SKF. Pilnos
parduotuves tu SKF guoliu ...  Tai nachuja man permoket uz ta originala?