Tema: Re: uzkaito variklis
Autorius: razumas
Data: 2014-01-04 12:01:28
patikrint termomova ir  ar ausinimo skystyje nera ismetamaju duju.
mano e34 tds automatas po to kai vasara apie valanda pastovejop +35 laispniu
temperaturoje su veikianciu varikliu ir ijungtu kondisinu, radau rodykle
uzsilenkusia ant raudono. termostata keiciau, vandens pompa keiciau, tada
radiatoriu keiciau, bet jis vis tiek jei tik pystelni i kalna virs 3000
apsuku, ir ziurek uz 500 metru isvaro antifryza lauk.
bandziau nuorinti, kas diena dapildamas, bandziau priekiu stoti nuokalnen,
bandziau fengsui pratimus, o problem issiprende kai nupirkau kita masina, o
e34 ruselis issiveze i ...istana.

--

razumas