Tema: Re: Diagnostikos laidas
Autorius: Arnas
Data: 2013-09-06 15:16:09
tai ant susukto vairo paspaudei kad dsc galvotu kad jis daba tiesus, poto
gaunas neatitimai, pasak dsc vaziuoji tiesiai bet ratai eina skirtinga
kelia, uzhsipisa kariaut ir meta errora.

"Dainiakas"  parašė naujienų news:l0ar6o$812$1@trimpas.omnitel.net...

su pasoftu priesh gerus 4-5 metus esu pribures pas keule kad "steering angle
sensor" nesuprato kur cia tiesiai mashina vazioja kur suka, tai
DSC/antipraslydimo lempa pastoviai dege ir neveike. teko paplushet kol
supratau ka prispaudziau ir kaip sutvarkyt.

INPA  gerai tuo, kad galima suzinot katras ish ABS datchiku neveikia, o
daugiau ten nieko ziuret nereikia, nes paprastam zmogui ten niekas nieko
nereishkia, na dar galima salono lempa ijungt per kompa, kad smagiau butu...

Dainiakas

"Arnas"  wrote in message news:l09a6h$52b$1@trimpas.omnitel.net...

nu pasoftas man rods toks user friendly ten gal perdaug neprispaudysi :) o
va su tool32 jei pradesi spaudyt belenka uzhlipsi ant kokio flash_löschen ir
bus bedos

"Igaliotinis"  wrote in message news:l099av$4ac$1@trimpas.omnitel.net...

Nu bet nesakyk, kai pradeda ish eiles viska spaudaliot kokiam nors CASe arba
JBE tai nx, dar galima ir koki MSD81 pridet.