Tema: Re: Iki ko dasigyvenom
Autorius: Geralt
Data: 2013-07-31 17:28:03
Kalades per insaid budavo labai gera kaina oem.
O ATE diskai yra puiki alternatyva oem. Keiciant kalades maciau, kad diskai
ATE ant kiaules. Ar gamykliniai ar ne - cia jau tik vejas atsakys.
Skiriasi disku nusidevejimo minimumas L6 vs V8 varikliams.

"Darenas"  wrote in message news:ktanmo$nm9$1@trimpas.omnitel.net...

Pasakyk man kokios firmos deti stabdziu diskus ir kaladeles e61. ATE?
Automatas, tad reikia rimtesniu, kad neprikeptu.
M-sport ir ne m-sport diskai/kalades skiriasi?

Aciu.

Darenas