Tema: Re: Auto tikrinimas Krastoje
Autorius: asd
Data: 2013-06-16 17:01:03
atsiprasau is karto.bet perki sena lavona, vezi i krasta tikrinti, tai
ka tu tikiesi isgirsti? Krastos atstovas: oi ponas, zinoce, sytas
autamabylis ira itin labai geras nepriekaistingos bukles.

Pinigu ismetimas ne kitaip imho.

Susakys, kad pakaba reikia praktiskai visa keisti, jeigu automatine
deze ir auto prabegus (na negi 150k km?) daugiau negu 200k km, tai
lieps ir deze profilaktiskai pakeisti. Grandine variklio - 100% reikia
keisti. visus dirzus sukucius skriemuliukus - nivapros. Ir nepamirsti
visa tai daryti KRASTOJE!

sorryyyy