Tema: Re: ir dar del ridos.. vistiek daugiau nieks neraso...
Autorius: Fla
Data: 2013-05-04 12:00:15
Niekas nesako kad stebuklas, bet pagal kaina.. Parodyk kas is RWD
tavo poziuriu turetu labiau dziugint uz ta pacia, <20kLt kaina :)
Motoras sioks toks yra, klaustrofobija i masina ilindus neapima, M
suspension deka nuo siubavimo/lingavimo labai nepykina..

Jei i e46 ziuret - manau downgrade betkokiu atveju gautusi, bent man.
Visu pirma tai ankshtoka dviese tam e46, kasdien vaziuoju, zinau.
Pats salonas visu e46 po e39 man asmeniskai irgi truputi liudeselis..
Net tie "mandresni" variantai kazkaip.. na bet gal iprast reiktu :)
Nu ir motorai - net jei 330i vaziuos panasiai, I6 garsas smile
mazesni uzdes ;) Jau nekalbant apie tai, kad pvz. tvarkinga 330i
coupe neplika rast.. biudzetas rezultate 2x gausis uz tai, kas vistiek
atrodys sioks toks downgrade :)

Naujesni 3er sedanai (e90) - imho beveik toks pats downgrade kaip ir e46.
Coupe bent atrodo neblogai :) Bet biudzetas jau 3x-4x uz masina, kuri bus
pusiau upgrade pusiau downgrade..

Lieka 5er (e60) 545/550. Biudzetas 3x-4x. Gal ir variantas. Tik prie
dizaino ilgai pratintis reiks, kol pamates nekrupciosi :D

Apie senesnius variantus nematau prasmes ne kalbet - kas ten gali
dziugint, kai sedi ir lauki kada ir per kuri gala rudys lyst prades.
Jau nekalbant apie sauguma - buciau pries menesi vaziaves e36 vietoj
e39 (per STOP moteryte praleke ir iskirto mane:), gal ir rasyt cia
nebereiktu.