velniai zino, bet tarkim kur kiaules ardo, tai TDS gelezi iskart paima, eileje laukia, o 3.0d tai voliojasi niekam nereikalinga. "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message news:k0ljj6$etg$1@trimpas.omnitel.net... > jo, prisimenu urban mitai sklande ir apie benzus, tobish neimk 2.5, > garantuotai pyzda galvai, imk 3.0, ten laikys iki kito tvano. arba imk > butinai plytable, isvis neatsidziaugsi. > kai buvau studentas, atvazinejau 3 metus ir pardaviau pirmam paziurejusiam > zmogui. Kai pirkau aisku "permokejau", bet zinojau, kad rida tikra ir pan. > Panasiu metu nupirkom ir draugui - jau 9inti metai trina, kebulas supuvo, > po kapotu absoliuciai niekas neremontuota. Omega su situ motoru kitas > biciulis Norvegijos kalnuose gainiojo eile metu, tampe nesamones > visokias - nieko. > Perkant atsimerkus reikia buti. > > "padugne" wrote in message > news:13933b4f66d.2353404764889751350@news.omnitel.net... > > On Fri, 17 Aug 2012 08:32:04 +0200, "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote: >>kuo blogas tds variklis? su gelezim absoliuciai jokiu nesamoniu, galvos >>kaisdavo tik pas Range Roverius, kai po pelkes pabruzindavo, elementariai >>ne tam skirtas. > > Tai kad trukinedavo tos galvos ir banaliems bnv. > > -- > kthxbai.