Tema: Re: roadsteris/coupe
Autorius: ManXP
Data: 2012-07-19 00:21:26
O man paskaicius amerikieciu forumus, tai atvirkstinis vaizdas senai
susidares. Nes ten visi (nes ir tie, kurie vazineja su naujom ar keliu metu
senumo auto) tik ir iesko, kaip paciam sutvarkyt bet kokia problema, arba
kur pigiai daro, kad tik jokiu budu pas dileri neisleist "kosminiu" pinigu.

"eMJei"  wrote in message news:ju76ne$e9v$1@trimpas.omnitel.net...

patikek manim amerikonai myli savo bmwus. ir nepagaili keliu doleriu per
men uz shiluma garaze. "Siek tiek" susidures su JAV... principe ten
daznai amerikietis net nesvajoja apie BMW jeigu negales priziureti pas
dyleri (taip taip iskaitant $500 uz nusedusio akumo keitima).