o tai konck sensoriai ne tam, kad kalenimą jaustų? O variantų tai tikrai nedaug, longlife'as ir gal dar nidadielkė kokia. On 04/10/2012 09:58 PM, Igaliotinis wrote: > man atrodo, kad tiem sensoriam giliai px tie indeklai. bet siaip paemus > technine konstrukcija, tai pirmiausiai ir turi pareit svaistikliniai. o > tada jau ir speliot nereikia, kodel jie pareina. gi ne dyselis, variantu > daug nera.. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:jm1vg6$b1f$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tai apie ką ir kalba, nors igaliotinis sako, kad po 200kkm jie kaip >> nauji. Realiai mano tripery irgi jaučiu seniai juos reikėjo keist >> jau.... Dar tokia mintis kilo, kartais krisdavo laisvi sūkiai, kabelis >> rodydavo užvėlintą degimą. Ar nebus, kad knock sensoriai jau seniai >> "girdėjo" tą įdėklą.... >> >> Tuo labiau, kad viskas ledas, išskyrus švaistiklinius indėklus. >> >> On 04/10/2012 07:14 PM, padugne wrote: >>> On Sat, 07 Apr 2012 22:17:59 +0300, Dainiushas wrote: >>> >>>> nu naujas 1.5-1.7 kalba. Bet tai ble, kur garantija, kad nenusipirksi >>>> panašaus - o tai pas mane su deklaruotais 250kkm ir ant kitų indėklų >>>> matyt, kad sukęsi :). Tai alkūnė ir švaistiklis tikrai 2k nekainuos.... >>>> O pirkt "naują" ir žiūrėt kokie indėklai irgi zapadlo.... >>> >>> Seip bent jau pas fliukus teko skaityt, kad bnv alkuninio indeklai ilgai >>> negyvena. Yra ten veikeju pasikeitusiu indeklus po tikru ~150tkm ir >>> po to >>> papostinusiu "uf, laiku spejau". Kodel - xzn. >>> >>>> o atsitiko, tai jis jau senokai vis subarškėdavo... dasibarškėjo. >>>> Ketvirto cilindro švaistiklio kakliukas 43.5 vietoj 45mm :) >>>> >>>> Tu geriau papasakok apie smagratį ble. >>> >>> Va turetum normalu varikli tai butu beveik naujas smagracio >>> komplektas su >>> sankaba, guli toks garazelyje nereikalingas. >>> >>