nu tai pats supranti ko tiketis. kuom m3 ne e36? kuom z3 ne e36? siaip px, gi svarbu prisipist "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message news:jlv1hj$phi$1@trimpas.omnitel.net... > taip ir zinojau, kad z3 ikis kas nors. > apie m3 kalba nejo > "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message > news:jluetb$ddk$2@trimpas.omnitel.net... >> nesapnuok. s50b32 >> m52tu turejo z3 >> >> "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message >> news:jlrhvd$sgc$1@trimpas.omnitel.net... >>> galima. >>> e36 dvigubo niekad neturejo. >>> "Kantega" <kf@kantega.org> wrote in message >>> news:jlqfvh$efn$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ar imanoma pvz is pirmo zvlgsnio i motora (nenagrinejant popieriu) >>>> pasakyti kad motoras turi (dviguba) vanos? >>>> >>>> >>>> "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>>> news:jlq1ud$67s$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> taip. avoid visu iki "323" at any costs, geriausia variantai 328, 323, >>>>> ir 325, bet varikliu versiju buvo daug, ieskok neuzdrozto su vanos ar >>>>> double vanos >>>>> >>>>> "Kantega" <kf@kantega.org> parašė naujienų >>>>> news:jlmc7b$ntc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> o gal kas nors bendrai, ne kabrio kontekste palygintu 325i ir 328i >>>>>> motorus? >>>>>> Iš forumų susidariau ispūdį, kad 328i galingesnis ir netgi mažiau >>>>>> ėda. Ar gali taip būti? >>>>>> >>>>>>> kabrio- pasivazinek per duobes - kiek teko vaziuoti - labai viskas >>>>>>> firzda, nes kebulas be stogo. >>>>>>> bet gal cia buvo to konkretaus auto problema. >>>>>> bent jau teoriškai, tai žemesnis kėbulo atsparumas susukimui yra >>>>>> bendra kabrioletų problema.. >>>>>> >>>>>>> aisku as nuvykciau su uzdarytu stogu i Statoilo plovykla :) >>>>>> :)))) >>>>>> >>>>>> >>> >