Tema: Re: req: perku e36 328i coupe
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-13 15:51:59
On 02/13/2012 03:20 PM, 911 wrote:
> aciprasau zuiki ;*

man tai px, o tau vat slabo pripazint, kad paciam rankos is siknos
isauge, prisipirkai kruva shudo, nieks nesigavo, tai persedai i evo ir
labai smarkiai pasikeles pasivadinai sportininku. mane pyzdavoji del
kiekvieno atsukto varzto turbut del to, kad paciam nieko nesigavo :D
rasineji kad m3 varikli idet vaiku darzelis, o kad pas pati kieme
prisikta smelio deze tai px? gal numesk tu gaza viena karta.